Prof. Dr.Serdar Salih Durmuşoğlu
Tanınmış bir inovasyon uzmanı olan Profesör Dr. Serdar Durmuşoğlu, Boğaziçi Üniversitesi’nde Matematik alanında lisans öğrenimini tamamladı. Daha sonra Purdue Üniversitesi’nde Finans ve Pazarlama üzerine MBA yapmış ve Michigan State Üniversitesi’nde Pazarlama alanında doktora eğitimini tamamladı. Doktora derecesini tamamladıktan sonra, Profesör Dr. Serdar Durmuşoğlu Doğu Asya’ya taşınarak hem Tayland’da hem de Çin’de çeşitli pozisyonlarda, üniversitelerde görev aldı. Kadir Has Üniversitesi’ne katılmadan önce Prof. Dr. Salih Durmuşoğlu; Modul Üniversitesi Viyana Çift Diploma Programında, Najing Tech Üniversitesi’nde ve Pujiang Enstitüsü’nde hem tam zamanlı profesör hem de Akademik Direktör olarak görev aldı.
Dr. Dumuşoğlu’nun yaptığı çalışmalar; The Journal of Product and Inovation Management ve Industrial Marketing Management gibi alanın önemli ve önde gelen dergilerinde yer aldı. Dr. Durmuşoğlu aynı zamanda Product Development Management Association’s (PDMA) New Product Development Essentials: Tools For Open Innovation adlı kitabın yardımcı editörlüğünü de yapmıştır. Dr. Durmuşoğlu’nun son kitabı Chinese Innovation and Branding Leaps’dir.
Tüm bunların yanı sıra Dr. Durmuşoğlu, Endüstriyel Pazarlama Yönetimi’nin yayın kurulunda yer almaktadır ve PDMA’nın 36 yılı aşkın süredir lider firmalara verilen ödülü olan Üstün Kurumsal Yenilikçi Ödül Komitesi’nin bir üyesidir. Prof. Durmuşoğlu firmalara ve özellikle de start-up’lara inovasyon konularında sıklıkla danışmanlık da yapmaktadır.